Torsdag

Vart har denna vecka tagit vägen, knappt hunnit reagera så är det redan snart fredag,  inte mig emot :) 

Ang Tyra så är hon mycket bättre lite hosta kvar sista dagen med antibiotika imorgon håller tummarna att det va sista gången:) 
Jag börjar piggna på mig då jag har legat sedan i måndags nu känns det som det vänder :)jippi 

Tyras utveckling: allt går framåt senaste dagarna har hon verkligen börjar lekt ned dockan. Hon tar dockan framför sig och tar en napp och stoppar den i munnen på sig själv och sedan ger hon dockan nappen och smackar med munnen dom att dockan tuttar på den :) och gör likadant till sin nalle :) hon är så söt ❤
Tyra blir även stadigare och stadigare nu har 8 steg tagits med gåvagnen så det går framåt! Hon vill gå hela tiden sitta still är inget roligt! Hon börjar gå mer o mer med att hålla en hand , tumme upp!
Hon härmas så fort man gör något försöker hon göra lika :) duktig tjej:)

Igår efter vi hämtar Tuwis på förskolan stannade vi i lekparken o busa och Tyra fick gunga o Tuwis gunga bredvid högt och Tyra jätte skratta:)
Och det var ett tag sedan vi gunga nu så Tyra tyckte det kicklade i magen :) 
Det roligaste va nog när Tuwis tog fart på Tyra det gillade båda :) ❤ älskade ungar❤

Nu ska jag o Tyra äta frukost färdigt sedan dax att bädda rent i kidsens sängar :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0