Ett år sedan

Idag är det exakt 1år sedan vi fick för allra första gången åka hem med Tyra några timmar. Helt själva, utan läkare, ssk larmknappar mm.
En dag som man hade längtat efter sååå mycket men som man även många gånger aldrig trodde skulle komma då Tyra var väldigt väldigt dålig:(

Men 14/2-13 fick vi hela familjen vara hemma 4h helt själva o bara njuta i hem miljö. En nervös, spännande och helt underbar dag, den bästa Alla hjärtans dag någonsin <3
Jag hade äntligen hela min familj hemma i vårt hus
Tack alla som hjälpt Tyra att komma tillbaka till oss, vi är evigt tacksamma

Detta är den allra första bilden på Tyra när hon äntligen är hemma igen
Vi kommer alltid finnas vid din sida. Stötta o finnas för dig i vått och torrt<3

Vi älskar dig Tyra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0