140107

Helgen gick alldeles för fort usch!!!
Den helgen skulle jag vilja och behöva göra om väldigt väldigt snart!

Frukosten på hotellet var nått över det extra, sååå extremt gott! Nu vet man var man ska bo på Gbg om det inte finns plats på Gothia Towers :) 
Vi åkte hemåt vid 11 tiden igår , lämnade av Elin och Jonas i jkpg, jätte tråkigt önska vi bodde i samma stad, men nu ses vi igen om 4 veckor :) längtar ❤

Väl hemma möttes vi av två glada barn, mysigt och pussa på dom igen.
Annars bestod kvällen av slapp.. Och ångest över att vardagen kommer tillbaka!
Men vi började vardagen med sovmorgon då vi försov oss, 9,30 vaknade vi panik :) men vi hade inte vart dom ända som försov sig :) hihi skönt ned ledighet!

Annars idag när Tuwis väl kom till förskolan så passa jag på att ta bort julen :) skönt men det är sååå tråkigt och plocka ner det, när man sätter upp det är se ju roligt :) hihi 

Nu sover båda barnen, Mogge är i duschen och ja halv sover i soffan framför nya tv programmet på tre:an :)
Sängen snart!

Hoppas ni hade haft det bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0