140121

Denna dag har verkligen gått i trötthetens tecken:( 
Tyra vaknade vid 01 inatt och jag gick upp och hämtade henne tror ni hon ville somna ? Icke kl 05 slog hon igen sina blå och jag kommer inte ens ihåg att klockan ringde Tuwis väckte mig 08.40, så stressa iväg till förskolan och var där 9.10, bra kämpat :) hahaha 

Annars har dagen vart stressad blandad med lugn! Tyra har idag gjort framsteg legat på mage och lekt i många minuter utan att gråta och skrika :) har aldrig gått   innan :) 👏
Tyra va ju trött på fm så hon somnade 11.30 så jag satte mig med mitt projekt och pyssla sedan lunch och sedan iväg och em har jag suttit i möte :) 

Mogge är nu ute och springer och han bör snart komma in flåsandes genom dörren så handbollen börjat nu, kom igen nu Sveirge, idag gäller det!
Så dax att kolla och heja på Sverige!

Hoppas ni haft en bra dag? 
Kramats mycket ? Det har det gjorts här hemma jag ❤

Kram på er 


Mina fina tulpaner som pryder vårt vardagsrum i nuläget :) 
Älskar tulpaner 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0