Förlåt

Jag har inte haft nån inspiration till att skriva dom senaste dagarna!
Det har hänt en del saker som gjort att jag vart lite nere men nu hoppas jag att jag finner inspirationen igen !

I måndags var vi på BVC med Tyra, det var en månad senast !
Nu ser hennes siffror ut så här:

Vikt: 10140g
+ 400g

Längd: 78 cm
+ 1cm

Huvud: 43,8cm
+ 0,3 mm

Så plus på alla punkter /) lyckliga föräldrar och det var även dax för den sista vaccinations sprutan..lilla gumman ❤

Tuwis var ju me så passa på att väga o mäta henne oxå.
Vikt : 22kg längs:114,8cm
Så sedan i våras har hon växt 5 cm på längden men inte gått upp mycket i vikt , stora tjejen ❤

Igår kom mamma hit och tjejerna fick presenter o ja tulpaner ❤tack ! Tjejerna fick jeans kjolar, Tuwis fick även en målar bok som hon försvann me omgående och Tyra fick fina nappar:) tack snälla !
Och samtidigt kommer farmor/svärmor o Kjell o kidsen får presenter där me Tuwis fick sykort och tyris en gosse djur som låter, tack :)
Efter lite mat i magen drog jag iväg och träna mamma stanna och tog hand om kidsen så kunde Mogge slappa o duscha hur länge han ville:)

Idag torsdag Tuwis är på förskolan, Mogge på jobbet jag sitter nu och försöker söva Tyra . I em ska vi till kärna skola och hälsa på. Träffa Tuwis blivande fröknar, se klassrummen mm spännande:) Tuwis är spänd men ser verkligen fram emot det. Det ska bli jätte skoj :) 

Nehe se om Lill sessan kan somna snart så ska ja sätta igång en maskin tvätt :)

Ha en bra torsdag 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0