Härlig sommar dag

Idag har jag vart ledig, skönt och umgås med familjen och ladda krafterna men längtar redan tills imorgon då det är dax för ett jobb pass:) 

Idag fick jag sovmorgon, skönt! 
När jag klev upp var frullen färdig och kaffet upp hällt :) lyx.. 
Efter det fick jag rycket att städa o skrubba köket ( normalt en het sommar dag) men men det måste ju göras;) lagom när det var klar kom pappa o Gun :) och med massa go dricka efter deras trip till Danmark o Tyskland i veckan;) tack snälla <3 och kidsen fick även presenter ;) fin fina kläder :) 
Dom stanna på kaffe, pappa o mogge åkte till tippen med vårt gamla staket, kidsen bada och skvätte ner oss alla:) härlig dag:) dom åkte hemåt, Tyra somna, Tuwis o mogge åkte o köpte glass o färg och ja jobba lite på att få en lite mörkare nyans av det vita på kroppen :) Haha

Nu ikväll blev det en tur till sturefors med pappa, Gun o Robin för lite bad. Mitt första dopp för iår:)
Tuwis är ju mer o vatten än på land och nu när hon kan simma älskar hon att vara i vattnet och hon är sååååå duktig :) simmar till och med några tag under vatten :) stolta föräldrar är vi ;) världens duktigaste :) Tyra älskade även hon att bada och plaska och är långt ifrån en badkruka som sin mor :) haha härliga ungar!

Nu satte vi oss precis i soffan för första gången idag så vi stått och målat vårt blivande staket :) mycket mycket måla men nu är det vara ett varv kvar, puh äntligen ;)

Nehe slappa lite innan sängen, hoppas ni alla haft en kanon dag:) 

Godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0