Huvudvärk från hell

Vilken dag, vilken konstig luft, usch! 

Torsdag är det redan, denna vecka har verkligen sprungit förbi.. Både bra och tråkigt då det.rmin sista dag som mammaledig idag, skönt på ett sett att verkligen få upp ekonomin igen menhur ska ja klara dagarna utan mina pluttar Vidman sida:/ 

Idag va det iaf förskolan för Tuwis, när vi kom till förskolan möttes vi av att hela avdelningen stod i tamburen och klädde påstig regnkläder då det var skogen som stod på schemat och plocka skräp, nyttigt och kanon för barnen:) 
Medans Tuwa gjorde det gasa jag och Tyra in till habliteringen, småbarnsgrupp var det tajm för. Lite sång, lek o gympa.. 
Och Tyra fick äntligen sina stolar! En att ha inne och även en som hon kan ha ute som hon lätt kan ta sig precis över allt, upp på gräset, i sandlådan och snabbt går det och hon kommer även få en på förskolan till hösten,.,dom är inte dom snyggaste kan ja lova men hur bra som helst för Tyra, nu öppnad en helt annan värd för henne :) underbart! Älskade krigare, <3

Efter habliteringen somna Tyra i vagnen ( väldigt sällsynt) så ja passa på att ta en sväng på stan inhandla lite make up, ett linne till mig, leggings till Tyra, leggings till Tuwis, sommar pyjamas till Tuwa och en kofta till Tuwis. Men när jag stod på h&m kolla på kläder så började jag kallsvettas, bli yr och det började blixtar framför ögonen.. 
Ja gick ut o satte mig efter jag betalat o trodde det skulle gå över trodde bara det av ett blodtrycks fall men ack fick ja.. Gick till Sibylla för att få något i mig och hoppas på atomåldern bättre men kallsvettningarna blev värre oh jag va tvungen att åka hem till förskolan o hämta Tuwis o där kom den hemskaste o vidrigaste huvudvärken, fick ringa mogge som tack o lov hade jobbat färdigt o va på G hem, så ja fick gå o lägga ig.. Efter 3h i sängen, tabletter o mycket vätska så är jag nästan fri från huvudvärken, skönt!

Ikväll blev vi även lite barn lediga då Tuwis sover i Ekengren, Tyra somna redan kl 19, mannen o ja har tänk ljus o bara myser.. 
Sov tajm snart tror ja :) 

Kram på er 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0