Djupare än förr

Onsdag va det ja, jag har legat en dag före hela veckan, lite halv jobbigt! Det blir aldrig helg ;) 

Idag har jag gjort nått som jag verkligen inte velat göra men ett måste för mig för att komma vidare! 
Allt det vi har vart med om det senaste året, är inte normalt och det har tagit mig väldigt väldigt hårt.. Jag har regelbundet kontakt med psykolog o kurator och där jag idag står behövs mer enl. Dom och känner väl oxå själv att jag behöver hjälp för att komma vidare! 
Idag tog jag steget och jag hoppas på att detta kommer hjälpa mig... 

Ang Tyra så är hon verkligen på bättringsvägen, hon är sig själv igen och det är helt underbart :) 
Tuwa njuter av att ha sin lillasyster pigg, glad och mysig igen och likaså vi! 
I kväll badade hon och Mogge tillsammans och Tyra plaska och hade jätte skoj och efter myste vi i soffan innan sängen ❤ helt underbart att ha henne tillbaka!

Tuwis lär sig mer o mer bokstäver och skriver mer o mer idag kom hon med en teckning där hon målat av hela vår familj och skrivit alla våra namn och sedan även . Jag älskar dig :) man blir helt tårögd och då stolt❤ våran älskade duktiga och finaste tjeja ❤ 
Imorgon ska jag o Mogge på info möte i skolan där Tuwis ska börja och då kommer farmor hit en sväng o har kidsen :)

Nu ska ja sova imorgon möte kl 11 hos kuratorn längtar.. 

Godnatt på er







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0