Vanliga Tyra ❤

Inatt har Tyra sovit så gott, hon somnade i pappas trygga famn kl 19.30 och vaknade inte förens kl:8.30.. 
Och då var det en glad liten tjej som låg i sin säng o skratta ;) äntligen !
Två doser antibiotika gjorde susen ❤ 
Lilla hjärtat, vad hon får utstå skit hela tiden :(
Förstår ni hur stark hon är, trots allt hon har o bagaget så är hon ändå alltid glad o skrattar och sedan så händer det då mycket skit för henne öronen, höfterna och hon bara bevisar gång på gång att mirakel sker❤ hon är beundrans värd ❤

Nu i em  har hon även börjat äta bra igen och även dricka . Så nu är hon tillbaka och det är så himla skönt❤
Vi älskar dig tyris så otroligt mycket !!

Våffeldagen idag och såklart blev det våfflor :) Tyra tyckte det va sådär och även jag :/ men men 
Tuwis fick även en trisslott av Mogge när han kom hem och hon vann 30:- tror ni hon va lycklig :) stora tjejen ❤

Nu sover båda tjejerna och Mogge o jag ser på filmen Con Air, mysigt me kvalitetstid med min älskling ❤ njuter till max så nu ska ja fortsätta mysa. 

Hoppas ni haft en mysig dag 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0