Jävla pollen

Usch o fy vad jag hatsr denna jäkla pollen, ögonen kliar, näsan rinner, jag nyser konstant och näsa är helt täppt och känner mig helt matt i kroppen :( 

Idag har Tuwis vart på förskolan och tyris o mamma har haft mys dag, lång o god frulle som sedan över gick till planteringen ute på tomten tills jag var tvungen att springa in och stänga alla fönster då pollen allergin blev värre, men hann iaf plantera klart och även binds upp min kaprifol :) 

Em bjöd på mys o lek med båda tjejerna innan middag och sedan kom Emilia på besök, mycket tjatter och skratt, tack gumman för en trevlig kväll :) 

Nu soffan efter en lång dusch och snart sängen för imorgon är det förskolan för Tuwis och habiliteringen för Tyra.. Småbarns grupp med träning i 2h är det som gäller.. 
Hoppas på fint väder så kan det nog bli en promenad runt ån efteråt då Tyra brukar vara jätte trött efter denna träning... 

Och ni snart helg igen, längtar :) 
Denna helg ska bli mysig... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0