Mys dag

Började imorse med att få en jätte fin teckning av min fina dotter som hon målat och skrivit själv:) 


Den värmde mamma hjärtat massor och jag blev överlycklig, tack snälla gumman.. Medans mannen och Tyra gick upp och gjorde mys  frulle så låg jag och Tuwis kvar i sängen och myste och läste.. Det är inte långt borta nu innan Tuwis kan läsa. Snart tror jag hon knäcker läskoden:)hon är väldigt duktig på att ljuda och lyssna så snart snart kommer det:) 
Efter frukost blev det lite städ och bus innan vi gasa in till stan för art köpa pool.. Det blev en stor pool år, en på 2400 liter, så nu ska det badas:) 
Åkte hem och på hem vägen känner mogge huvudvärk och det blev värre o värre snabbt så migrän blev det av det :( sängläge för honom... Tyra sov middag och sedan åkte vi hem till mamma och fira henne och blev bjudna på rabarberpaj, väldigt smarrigt :)

Nu är poolen fylld, barnen är badade och sover, mannen och jag kollar film och myser:) 
En underbar morsdag blev det, lite tråkigt att mogge fick migrän..men nu mår att lite bättre:) 

Imorgon ska vi till US och ögonmottagningen med Tyra, gillar't inte men ett måste.. Hoppas på positiva besked.. 
Och så är det kort vecka:) mogge jobbar bara fram till onsdag :) skönt<3 

Nehe ska mysa ner mig nu..

Hoppas ni alla haft en mysig dag 

Otålig tjej som gärna vill bada NU:) gullunge <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0