Stora tjejen

Idag vad det BVC tajm, inte vart på två månader, 11/3 va senast... Skönt att verkligen kunna börja glesa ut besöken.. 

Men så här såg skruttans siffror ut idag:

Vikt;11000g
+ 500g
Läng: 80,5 cm
+ 1cm
Huvud: 44,6 
+ 4 mm
så dessa plus sedan i mars, bra va:) lyckliga är vi! 
BVC ssk frågade även lite om Tyris utveckling vad en 1,5 åring bör kunna! O det enda Tyra avviker är att hon inte går och bygger med klossar.. Men det kommer :) 
Sprutan gick även den kanon, lite gråt precis vid instucket sedan gick det över snabbt! 
Duktig tjej.. Efter det blev stan med mina tjejer, en fina på espresso house innan lite shopping, sommarkläder till tjejerna va målet och vi fick hem en hel del till båda :) 
Sedan sov tajm för Tyra och jag och Tuwis passa på att strosa runt lite och bara mysa och prata, jätte mysigt! 

Sedan hemmåt och käka lite innan jag och Tuwis åkte igen. 
Hem till faster för arr fira Philip som idag blir 10 år.. Grattis grattis <3

Nu soffan och landa lite imorgon förskola för Tuwis och bara hemma dag för Tyra och mig innan fotbollsträning o sedan möte för mig ... Full rulle kan ja lova! 

Vet ni nu är det två veckor kvar tills jag ska börja jobba, tror ni jag längtar.. Helt underbar ska det bli.. Hihi pirr i kroppen att få göra det man verkligen verkligen vill! Spännande 

Nehe lite mys med mannen då, han tjatar att ja ska lägga ifrån mig paddan ;) 


Godnatt på er 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0