Älskade ungar

Igår hade Tuwis mini-os på förskolan något som vi inte visste om då Tuwis var hemma dagen innan då lappen kom upp! Men som alltid så har jag alltid mycket ytterkläder på barnens fack så inga problem att klä för utelek hela fm! Och hade även som tur va lagt med lite extra frukt :) nöjd Tuwis gick i väg med klassen :) 

Och idag hade som skogs dag och då får dom ha med sig go fika och idag hade Tuwis lite extra gott med sig. :) såklart hon ska ha!❤️ En nöjd o stolt Tuwis som jag lämnade imorse som glatt gick iväg hand i hand med en kompis i ledet till skogen :) 
Hon har blivit så stor mammas tjej❤️

Just nu ligger jag i soffan, mogge o Tyra är i badet och Tuwis kolla bompa på övervåningen! Hon ville inte mysa med mig fram bompa då hon nyss blev väldigt tjurig att inte hennes Favvis byxor var torra då jag vad henne lägg fram kläder inför morgon dagen ( slängde precis i som i maskin). Ungskrutt så envis och bestämd❤️

Tyris är genomförkyld o väldigt pipplig o halv krasslig så idag vabba jag o imorgon får mogge vabba. 
Turas om är bra👍 

Nu slappa i soffan efter god middag köttgryta o potatis :) mumms 

Kram på er 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0