Onsdag

Vilken onsdag:) 

När klockan ringde 05.15 imorse kan ja lova att mina ögon inte ville öppna, va så sjukt trött! Men det va bara att kliva upp! Göra sig i ordning och sedan väcka kidsen! Lr fick väcka Tuwa då Tyra vakna på bästa humör :) 

Iväg till jobbet fullt ös som vanligt men lika kul gör det ;) 
Efter jobbet åkte jag hem till en tjej o hennes bebis på ca 2 månader o myste o drack kaffe! Denna underbart söta tjej hjälpte jag till världen ❤️ Och det ligger varmt om hjärtat! Underbart och kunna o få vara med lite på avstånd o se underverket växa :) tack snälla för en mysig stund❤️

Efter det hem o då fick vi besök vs finaste familj Jigmalm/Holm mycket trevligt! Dom stora tjejerna leker ju så bra ihop o har jätte kul :) o Tyra va så intresserad utav lilla Vera :) godingar ❤️ 
Tack snälla för titten och vi ses på fredag :)) 

Nu går ögonen i kors o jag ska sova imorgon kvälls jobb.. 

Godnatt vänner 




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag har läst din blogg från o till i flera år;) har en tjej som är jämngammal med Tuwa o en son som föddes med hjärtfel. Tycker ni är en fantastisk familj som klarat allt detta! Vet hur jobbig (milt sagt) oron kan vara! Starkt jobbat av er alla fyra!

Men anledningen till varför jag kommenterar är att
jag skulle behöva komma i kontakt med dig. Så jag skulle bli jätteglad om du vill lämna ut din mail eller svara på min mail för jag har lite frågor! Låter kanske lite konstigt men jag har ingen jag kan fråga! Vore toppen om du ville göra det ;) tack på för hand! // Johanna

Svar: Hej Johanna ! Tack snälla för dina fina ord:)

Min mail är : [email protected]
Du kan maila när du vill och om vad du vill och ja svarar!

Kram ❤️
Sofia

2014-11-25 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0