Söndag va det ja :)

När klockan ringde 05.39 imorse tror ni jag va pigg ? -nopp, kan ja meddela! 
Och gu ut kl 06 en söndags morgon när maj är mörkröd är lite läskigt.. Men som tur är e det inte långt till bilen ;) hihi

På jobbet vaknade man till direkt då vi haft en hel del att göra idag.. 
Hemma möttes man av glada barn och glad man mys o bus innan vi tog en fika! Hade bakat en kladdkaka med geisha då vi idag skulle få främmande men vi sköt upp det så blev en mysig fika med familjen ❤️ Mys innan kidsen bada och jag plantera lite "advent" grupper! Så nu har dom förra hyacinterna flyttat innan samt den första amaryllisen :) mys! 🌟 

Nehe kidsen sover och mogge i jag kollar film efter en dusch :)) 

Mycket jobb snack denna helg men min trevliga vardag :)) 
Hoppas ni haft en trevlig helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0