TAKK

Dagens möte/samtal på dagis med logopeden gick bra! 
Tyra var självklart med hela tiden likaså mogge, jag och Tyras resurs! 

Hade genomgång på ca 20 tecken som vi har börjat mes nu lite lätt! Och det ska användas heltid! Så måste nå ut till all vr
Släkt att dessa ord bör användas och likaså andra "lättare" tecken! Mycket att ta in och lära sig men ändå så "naturliga" tecknen! Tuwis är ju grym oxå och teckena är inget för henne och hon tycker det är spännande och roligt att lära sig så detta kommer bli bra! Och även för Tyra! Tyra kommer få den bästa kommunikations träning både via tal o tecken! Nu kör vi! Allt för hennes bästa ❤️


Efter det åkte mogge till jobbet och jag i Tyra tog även idag en slappar dag! Underbart! Och något jag verkligen behöver! Är så extremt trött och känner mig lite halv hängig men hoppas det inte är något på G för har varken tid eller lust med det :( 

Imorgon jobb igen två dagar innan det är dax för natt jobb i helgen! 
Så får se hur mycket bloggande det blir innan söndag :/ 

Vill även be er alla att gå in på denna länk och skriva på! Det gäller oroligheterna nere i Lund! Barnhjärtkirurgen Sune har fått sparken! Den fantastiska kirurgen som räddade livet på våran älskade Tyra! Snälla hjälp till, skriv på och förmedla till andra att skriva på.  Allt för våra små hjärtisar. 
http://www.skrivunder.com/hjartsjukvarden_i_lund






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0