21 oktober

Igår var jag ledig så skönt o välbehövligt att bara vara hemma o umgås med kidsen!
Tuwa var igår hemma då hon hade en stor vagel i ögat som gjorde att ögat svullna upp men nu är det bra o ögat är som vanligt! Trodde först att det kunde vart ögoninflammation då det går på skolan men icke och tack o lov för det! 

Så blev en pysslar dag igår, när mogge kom hem stod maten på bordet och jag o Tuwis slängde i oss lite snabbt för att sedan åka mot toys 'r'us för att inhandla halloween dräckt till Tuwis då det är halloween disco i skolan på fredag! Och vi hitta en jätte fin dräkt :) 
Sedan hem igen då vi skulle få lite balk utav min faster i kusiner som skulle fira Tyra lite! Tack snälla för besöket och presenterna <3

Idag onsdag sitter vi nu o äter frulle ska Straxt åka en sväng till  ikano sedan kommer mamma en sväng! 
Och ikväll ska jag till stan o yellow fellow med jobbet för god mat o dryck :) ser jag fram emot:)

Nehe dax att ta bort frullen o byta bajs blöja ;) 

Ha en bra onsdag. 

Tyra igår vid frukosten <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0