Fyy

Ja för två år sedan vid denna tid så låg jag i sängen men så mycket känslor och spänningar.
Vi hade lämnat Tuwa till pappa & Gun dem eftermiddag (då va det en måndag) 
Eftersom att mogge och jag skulle till förlossningen kl 07.00 dagen efter alltså 9 oktober 2012. 
Den kvällen packade vi allt, gjorde iordning det sista inför lillasysters ankomst och hoppades lite på att det skulle starta spontant! Men icke :/ 

Kl : 06.00 ringde klockan den 9 oktober och denna dag var det inte svårt att gå upp, jag skulle ju föda fram vårt andra barn. 
In i duschen och mogge fixa frulle innan vi begav oss iväg som snart två barns föräldrar :) 

Både den 8 & 9 oktober minns jag fortfarande så väl, alls dessa känslor, all denna spänning är helt magisk! 
Tuwa skulle äntligen bli storasyster<3 

Imorgon blir våran Tyra 2 år redan, stoppa tiden.. Den går för fort :( 
Även gröten allt vi vart med om så känns det ändå som att tiden har sprungit iväg ! 
Våran stora starka Tyris <3 

Imorgon bitti ska vi sjunga för henne, lite paket är framtaget, hon ska få tända ljus o frukost på sängen <3 ser vi fram emot! 
Och jag hoppas då även att jag mår bättre. 
Jag är inte den som är hemma för minsta lilla utan lite panodil och sedan jobb o likaså va det idag! Men vid 18.30 skickade chefen hem mig, det vet väldigt lugnt på avd. Så hon tyckte det vd bättre för mig att åka hem o kurera mig och ja somna på två röda helt slut! Så är även hemma imorgon och hoppas att jag mår bättre så ja kan jobba på fredag , håll tummarna! 

Nu sov tajm 

Godnatt 

Bild på magen 8 h innan Tyra tittar ut <3 
Sista mag bilden 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0