Ledig fredag

Äntligen har min lediga dag kommit, tror ni kidsen brydde sig? Nopp, 07.15 slog båda upp sina blå.. Gäsp! 
Men iaf jag håller på och städar , ovanligt? Görs tyvärr inte då mycket av det när jag jobbar intensiva veckor så mina lediga dagar får gå åt att städa, tvätta &  handla :/ o så jobba imorgon igen! Vila, återhämta sig , vad är det ?? 

Vi har även hunnit busa lite på Tyras rum innan hon somnade! 
Jag ska städa det sista och duka då vi ska få gäster ikväll.. Min älskade lillebror , hans fina flickvän , pappa & Gun! 
Tacos blir det och idol och innan det ska vi upp till gravarna me,, mer timmar på dygnet tack ;) 




Igår va det ridskola för Tuwis, jäkligt kallt kan ja lova! Tuwa tränsla o sadla hästen och efter ridlektinerna så tränsla vi av o sadla av... Mycket med allt! 




Nehe fortsätta städa då:/ 

Ha en mysig fredag ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0