Mys lördag

Igår va det en helt perfekt lördag ;)
Sovmorgon till 9.30 sedan lite mys i sängen hela familjen ❤️
Efter det blev det lång frulle med rostat.. Det är skönt att våra barn är som mig o mogge älskar långa frukost stunder :) 
Tyra verkligen bara njuter av att sitta i sin stol och Inter stressa i sig frullen. 1,5h satt vi igår och kidsen gillar't o vi lika så! 


Efter frullen blev det städ och lite rent innan jag och Tuwis åkte ner till Tornby ( vi var inte ensamma kan ja lova) men vi skulle enbart in på IKEA och inhandla överkast till Tuwis samt så ville hon ha en kudde som ska ligga på sängen och även lite ljus inhandlades :) ljusen går ju åt så fort nu för tiden ;) 
Sedan fick djuraffären ett besök och lite saker till akvariumet och lite fisk fick följa med hem:) glad tjej❤️

Gasa hemmåt där mogge stod och gjorde iordning akvariumet (bytte vatten ) och i med allt det nya vi kom hem med :) 

På kvällen gasade vi iväg för att köpa Tuwis nya säng ;) och det blev så bra i hennes rum;) en mycket stolt och nöjd tjej kan ja lova som i natt har sovit som en prinsessan ❤️ 


Middag på kvällen blev intagen lite sent men mysigt ändå! Vi hade dukat fint i matrummet och maten var riktigt god, avslutades sedan i soffan med en film :)


Perfekt lördag, älskar :)) 

Nu söndag och det vankas nattjobb.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0