Mysig fredag

Idag är febern borta, jippi och ser fram emot att jobba imorgon :) 

Idag har vi haft en slapp dag bara massa mys och mer mys. Tyra har inte riktigt vart sig själv lite seg, ledsen och trött hoppas verkligen inget är på G för henne! 




Sedan kl 13 har Tuwa och granntjejen latjat för fulla muggar! 
Mogge kom hem tidigare mycket trevligt så blev lite mellis tillsammans sedan besök på maxi men Tuwis blev kvar hemma hos grannen ;) mysigt! 
Och när vi kom hem så kom tjejerna in till oss och spela tv-spel, ja Tuwis har nu fått ett eget tv-spel och det spelas för fullt:) 

Nu sitter vi i soffan framför idol med lite Gotte och massa tända ljus :) härligt!
Tyra sover och så hoppas vi att hon är sitt vanliga Tyra imorgon!

Förresten nu händer det saker vi planerar för fulla muggar att renovera vårt badrum, äntligen! Kakel o klinkers är bestämt och offerter är inne! Snart snart hoppas jag det drar igång, mogge som ska orka riva allt :) hihi 

Nehe återgå till familge myset i soffan <3




Ha en bra fredags kväll 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0