Vinterkänga till Tyra

I alla år har Tuwis alltid haft Vikings vinter känga!en stabil, goretex, varm, smidig sko som passar Tuwa jätte bra! 
Dock nu tror jag att den är lite för "klumpig" för Tyra då hon ännu inte går själv och ibland snubblar på sina fötter! 

Men självklart finns den kängan me i våra funderingar! 

Tyra behöver en länga som är stabil, stadig för hennes fötter, varm, goreTex lätt att ta av . 

Har ni erfarenhet av dessa två som vi just nu står o väljer mellan, skulle bli jätte glad om ni dela med er :) 
Vill så himla gärna att Tyra ska kunna vara ute mycket i vinter oxå o inte behövs gå in långt före alla andra barn! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofia!
Har följt din blogg ett tag och glädjs över alla Tyras framsteg :)
Om Tyra har smala/nätta fötter och inte så breda eller tjocka skulle jag rekomendera märket Pax eller Superfit då de sitter tajtare på foten o inte blir så klumpiga.
Både viking och framför allt Kavat passar tjocka/breda fötter och blir klumpiga om man inte har det.
Mina döttrar hade kavatkängor förra året då en av dem knappt lärt sig gå o det var inte optimalt.
Lycka till!
Med vänlig hälsning,
Kristin

2014-10-15 @ 17:10:50
URL: http://kristinoerik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0