Fru Gustavsson

I lördags gifte sig min bästa vän sig och blev fru Gustavsson.. 
Hon var så extremt vacker:) 
Hon kom in i kyrkan framförd av hennes pappa och håret reste sig... 

Vigseln var väldig fin och väldigt dom .. Precis som det ska vara.. Efter kyrkan begav vi oss mot lokalen dom var i ssk fotbolls klubb. Där välkomnades vi med bubbel innan brudparet anlände.. 
Middag och tal och lek fram till 20.00 då fest höfterna anlände och party var på gång..

Tack för att vi fick vara med på er stora dag ! 

Vi var hemma  runt 23.30 då jag skulle jobba på söndagen.. 

Idag fick jag vara hemma och vabba då Tyra är genomförkyld och inte har så mycket ork och är väldigt pipplig så jag har då hunnit me att rensa och strukturera om klädkammare samt vart på tippen och slängt massa:) 

Nu har kidsen badat o snart sängen för den lille :) 

Ha det bäst alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0