Heart mom

Idag är det tungt, vet inte vad som är skillnad idag och igår!
Natten har vart tuff, tankar har snurrat och jag har inte riktigt kunna slappna av! 

Nu på morgonen brast det och jag bröt ihop! 
Vissa dagar är så mycket bättre än andra och så mycket lättare! 
Det går så himla mycket upp och ner!:( 

Att se detta lilla underverk ha så mycket skit i sitt bagage redan inte ens två år gör så ini helvete ont! 
Det hon har gått igenom gör inte ens många innan dom blir gamla! 
Räckte det inte med hjärtat????? Ilskan sitter så djupt!!!! 

En sak är säker att i har världens starkaste dotter som aldrig ger upp som överbevisat läkare och alla andra gång på gång att mirakel sker. Hon är ett underverk  
Vi kommer aldrig ge upp utan orkar hon kämpa så orkar vi  

Tyra vi finns här dag som natt för dig  
Kärleken till dig är obeskrivlig !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0