Helg..

Två dagar av dagsturer på jobbet, trötta barn dom väcks 05.30, det är tidigt.. Usch!!! Men trots allt så va det lättare idag att kliva upp för oss alla fyra än igår.. 

Igår em/kväll kom mamma hit och var barnvakt då mogge och jag skulle på möte med hjärtebarns föräldrar och även vår hjärtssk.. Ett mycket känslosamt och jobbigt möte.. Usch mycket känslor kom upp .. Vi fick berätta våra egna resa o när vår hjärtssk gick in lite mer på vad Tyras hjärtfel handlar om då brast det för mig. det var så extremt tufft att höra det igen! Och hur illa det verkligen var! Men trots mycket tårar och ca mötet så himla skönt och vi är så starka tillsammans! Och att träffa andra hjärtebarns föräldrar är så naturligt och man behöver inte säga så mycket för dom vet hur orolig, rädd och osäker man är! Dom förstår en så himla bra... Underbart att man har er alla runt om oss <3

Idag hämtade jag två glada tjejer på skolan samt dagis :) mysigt vi åkte och mötte mogge på maxi för inhandling av tacos sakee!
Och i kväll har jag även bakat en "ny" cheesecake med kola, nötter och mjölkchoklad kommer bli smarrig till fika i helgen :) mumsigt!

Just nu fredag kväll, ljusen är tänd, lite snask på bordet, den lille sover Tuwa ville kolla på film och även få godis och vi sitter och kollar på partidebatt!!! Ja får panik, jag får ångest för detta val.. Jag vet inte vad ja ska rädda på tycker inte att något parti tilltalar mig fullt ut... Ååååh bara två dagar kvar!!! Vad ska ha göra ???? 

Hoppas ni får en bra fredags kväll 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0