Hemma

Nu har jag precis kommit hem efter ett jäktigt pass på jobbet.. 
Slängde mig precis i soffan brevid mon man framför PH.. 

Imorgon blev jag helt plötsligt ledig, underbart och ha heldag med tjejerna <3 mysa är det vi ska göra hoppas att vädret är fint så vi kan njuta lite :) 

Nehe ögonen går i kors men krypa lite närmre mannen kanske :) innan Oscar tajm .

PS. Imorse innan dagis fick jag göra två inbakade flätor på Tyra! :) hon är så fin i flätor <3 lilla gumman! 
Båda mina tjejer har vart duktiga ända sedan dom va små med att sitta någorlunda stilla för att kunna sätta upp håret antingen i tofs/tofsar lr i flätor! Båda tjejerna har även väldigt mycket hår ;) 

Nehe, godnatt vänner 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0