Nytt EKO

Nu börjar nervositeten komma kan ja lova.. Kan inte riktigt hålla fokus och det känns i hela kroppen. 

Tyra ska idag göra ett nytt hjärta ultraljud, det var 6 månader sedan sist! 
Så väldigt spännande men väldigt väldigt nervöst kan ja lova! 
Mitt kontrollbehov har stats på prov att kunna släppa att med Tyras hjärta och leva som en "normal" familj! 
Även att man haft tankar var i varannan dag så har det gått bra! 
Men nu är dagen kommen och vi hoppas ni håller tummarna för våran Tyra idag <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0