Söndag

Igår var det en skön och välbehövlig dag, lååååång morgon jag blev väckt kl 11:) kaffe och dusch för att sedan göra oss i ordning för att åka och besikta bilen som gick igenom klockrent! :) 
Efter det ut till Ekängen för att fira pappa som fyllde i veckan. 
Så sällan alla är samlade dom som saknades var mina syskons parters men trevligt! Smörgåstårta och äppelpaj smarrigt:) 

Idag händer inte allt för mycket, klippa gräset, röja iordning på Tomten, städa och bar slappa inför natt jobb :) 
Så en riktig slappar söndag med riktig husmanskost till middag :) 

Nehe plocka bort frullen kanske och tvätta barn :) 

Ha en ba söndag alla 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0