Valdag & inredning

Denna dag, ångest! 

Jag har haft så svårt och bestämt mig vad jag vill rösta på, mogge har länge vart bestämd och vetat vad han ska rösta på.. 
tyvärr så har inget parti fått hela mtt förtroende, lite av alla o göra ett nytt parti... .
Det jag själv känner är att jag måste se till är att mitt funktionshindrade barn har en bra framtid, att skolan är bra och vården är väldig viktig för mig både att jag jobbar där samt att vi har mycket kontakt med vården med Tyra! 
Ja svårt va det iaf, Usch.. Svåraste valet hittills för mig! 
Men iaf på vägen till vallokalen blev det en mysig o härlig familje promenad :) <3 och solen lyste, härligt! 




Tuwis skulle på kalas på leo's på eftermiddag .. En klasskompis som fyllde 6 år... Tuwis hade noga valt ut present och kläder :) härliga unge <3 
Denna gång fick mogge följa med på kalaset då jag skulle ha inredningsparty här hemma. Så Tyra och ja hade lite mys innan gästerna kom. 
Denna gång kom Living and room och herregud va fina saker blev lite shopping, en ursnygg lampa och en fruktskål såklart i koppar :) längtar tills dom kommer:) hihi spännande..
Tack alla som kom väldigt mysigt och ha sina fina vänner omkring sig <3





Nu sover Tyra och Tuwis och mogge och ja myser framför valvakan... Nervöst ! 

Imorgon måndag igen, ny vecka nya möjligheter.. Jobbtajm och jag längtar... 

Ha en mysig söndags kväll 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0