Inte lätt

Att ha ett barn med hjärtfel och även hjärnskada (CP) är inte lätt! 

Allt vi har gått igenom har satt sina djupa spår och ärr och ta sig upp är väldigt svårt, tungt och jobbigt! 


Ännu är jag långt ifrån målet att ha bearbetat allt! 

I allt måste man oxå försöka hitta tillbaka och få en vardag! 

Man måste jobba, måste städa, handla och le! 

Vissa dagar vill jag och orkar jag inte vill bara ligga i sängen och skrika, gråta och somna och vakna och allt vart en mardröm! 


Vissa dagar är mycket lättare än andra och vissa dagar så så mörka och tunga så det är svårt att sluta gråta och ha ett leende på läpparna! 


Jag är så evigt tacksam och glad att vår älskade krigare finns hos oss och att det ändå går bra framåt i utvecklingen! 

Ingen är mer lycklig än jag/vi att varje dag kan pussa, kramar leka och säga att Jag älskar dig till VÅR Tyra ❤️ 


I allt sorg, ilska, besvikelse så måste vi varje dag kämpa mot kommunen för att Tyra ska få en bra vardag! Det gör sååå ont och tar så jäkla mycket kraft! 

Idag fick vi alla läkarintyg där ett tog väldigt hårt; intyget från neurologen! 

Alla hårda ord som jag vet om men är så tungt och läsa och se svart på vitt😢 


Det gör ont


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0