Väldigt mycket

Jag har inte skrivit på länge nu tyvörr, men det är lite mycket runt mig och o mig! Jag bubblar av känslor, minnen, rädsla, ångest!

Det är mycket som händer just nu som är svårt att hantera på ett bra sätt!
Det är mycket glädje oxå i allt detta som gör att dagarna känns lättare! 
Mina barn som lyser upp mina dagar! 
Tuwis som verkligen har funnit sin bästa vänn och som hon leker med varje dag både i skolan/fritids och hemma. Och se henne växa och bli allt klockare är ren lycka❤️ Och vår lilla krigare som bara spottar ut ord just nu, kommer nästan nya ord varje dag! Och det händer saker  hela tiden! Nu har hon börjat krypa och hon är anpassad till sitt handikapp men något hon accepterar på ett sett så man tappar hakan! När hon t.ex kryper och höger ben inte riktigt följder me sätte hon sig på knä och vilar och gör ett nytt försök snart igen! Helt otroligt så klick tjej ❤️

Idag hämtade jag även ut mina brillor, kommer ta ett bra tag att vänja sig men jag ser mycket bättre med glasögonen så det är skönt! 

I helgen på började ci även projekt rum byte, Tyra har nu flyttat ner och vi upp och det går jätte bra, lyckan att se henne kunna gå in på sitt rum helst själv och riva runt och leka med det hon vill är helt underbart att se! Första dagen rann mina tårar av stolthet och alla lina känslor bara bubblade! Detta är något som är så naturligt och självklart för alla som har friska barn men svårt för Tyra som är väldigt sjuk! Så detta ögonblick va ovärderligt ❤️ 

Nu ska ja snart gå och lägga mig o ladda inför jobb helg❤️

Ha det bäst 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0