!!!

Denna dag har verkligen vart full av glädje, sorg och rädsla!

Tyra har idag åter igen gjort framsteg hon har idag lärt sig säga farmor och Junie :) duktig tjej och igår stod hon helt själv i ca 40 sek! Duktig tjej❤️

Tulpanens dag är det ju me så efter vi hämtat Tuwis i skolan åkte vi och köpte två stora buketter med tulpaner 🌷 en som pryder köksbordet och en som pryder matrummet... Älskar älskar verkligen tulpaner ! 

Lagom när vi kom hem kom mogge även hem så han hoppa in i duschen och sedan börja göra pannkakor till kidsen och jag åkte och hämta svärmor som skulle vara barnvakt medans vi var på hjärtebarns möte och blev bjudna på Thai mat :) mumma! 
Idag hade jag inte så väldigt mycket att säga då det känns som det är då mycket som finns inom mig och jag vet inte hur det ska komma ut så jag blir tyst! 
Mycket känslor fortfarande runt anmälan, och en hel del annat skit som händer runt oss men oxå mycket oro, ångest rädsla inför våra bästa vänners situation! Vill bara bara där och krama om henne och finnas brevid jag vet vad hon går igenom jag vet hur hon mår! 
Jag finns ALLTID här ett enda samtal bort❤️ Glöm aldrig ser E!!!

lmorgon fredag och Jobbdax natte tid hoppas på babyboom! Mycket lycka !!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0