Mår bättre

Äntligen tror jag det vänder.. Efter mycket nässpray, Panodil, vatten, sova så mår jag bättre! 
Gårdagen var bara fyy bubblan, mådde verkligen piss och frös, svettades om vart annat! Men efter 13h sömn så känns det så mycket bättre :) wihooo
Skönt! Så idag har jag styrt lite hemma och vi tog en snabbis ner på Elgiganten och inhandla en kaffemaskin! :) vi har väldigt länge kollat på denna ( redan när vi bodde i tallboda ) men aldrig unat oss den.. Och nu va våran på sista versen så innan den paja så köpte vi en ny:) äntligen! Och vi kommer verkligen trivas med denna känns det som! 
Inget mer att jäkla ut överblivet kaffe lr liknande utan här gör man kopp för kopp och hela bönor :) gött ! 


Nu ligger vi i soffan och ska se på film, Tyra la jag för ca 30 min sedan efter middag:) 
En lugn och skön lördag allt för att bli bättre så jag kan jobba imorgon på världens bästa jobb ❤️

Ha en mysig lördags kväll alla 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0