Vår häst tjej ❤️

Idag blev det vab, tyvärr! Tyra hade feber igår och totalt genomförkyld men efter 12h somn o panodil gav febern med sig! Men hon är lite små slö o snoret rinner konstant :( lilla gumman ❤️ Men hoppas att det snart lägger sig! 

Men under dagen har vi enbart slappat och tagit igen oss! Mycker bus och mys och när Tyra sov middag passade jag på att tvätta, bädda rent, vattna blommor, damma, plocka och fixa o sedan en kopp kaffe innan det var dax att hämta skruttan som sovit klart!
Sedan hämtade ju kina för hon var snäll och hjälpte mig med Tyra medans jag var på ridskolan med Tuwa! Tack❤️ 
Och den tjejen är född på häst ryggen! Hon är så himla duktig och man blir så extremt stolt! 
Och idag blev det även ett ren träningspass för mig! Trav i mer lr mindre i 30 min! Och konstaterat att min kondis är i botten :/ 

Nu ligger jag & mannen framför film i soffan o vara myser ❤️

Hoppas nu alla haft en bra onsdag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0