Mys kväll med BFF

Igår kväll hade jag dejt med min fina Mia :) äntligen ses vi❤️

Vi hade bokat bord på nya restaurangen Pinchos och det va så bra!
Maten var fantastisk, väldigt mycket gott på både mat och dryck listan! 

Mycket snack mycket skratt och bara njuta av sällskapet!
Vi kom dit kl:17 och timmarna bara flög förbi kl:20.45 gick vi där ifrån❤️

Mycket välbehövligt och efterlängtat va det❤️❤️

Kärleken till senna fina vänn som jag vet alltid finns för mig är obeskrivlig ❤️
Man hörs inte jätte ofta ses sällan men vet alltid vart vi har varann och det är underbart❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0