Ledig dag

Tuwa var idag åter i skolan! Ingen mer mag ont! Misstänker en väldigt orolig mage hos vår lilla tjej :( 
Hon är precis som sin mamma en liten grubblar och oroar sig i onödan :/ sådan mor sådan dotter :( men hoppas det lägger sig för lider så enormt med henne! Och samtidigt så är hon i någon fas när hemma är bäst! Så fort vi åker iväg någonstans, besöker någon så börjar hon fråga efter vs 10-15 min när vi ska åka hem! Hemma är bäst! Och hon trivs allra bäst när vi alla fyra är hemma och bara njuter ❤️Älskade älskade unge ❤️❤️

Men idag iaf va det ridskola, eftersom jag var ledig så är ju självklart även Tyra ledig så kina (farmor) mötte upp oss i valla och tog hand om Tyra under tiden,tack ❤️ 
Men när vi väl är där är det ingen ridning utan teori idag.. Tråkigt enl Tuwa meb bra för kidsen o veta att det inte bara är ridning som ingår när msk ska rida o va i stall! 
Mycket nyttigt :) 

Under tiden vi var där så var Tyra o farmor och hälsade på kaninerna o tupparna och tog sedan en promenad i kylan , brr kalt jäklar va det idag .. 

Nu sängen klockan ringer 05.15 

Godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0