Fortsatt sjukskriven

Idag ömmar det förskräckligt i magen och inte nog med det så är det stopp i kanalen :( något som gör fruktansvärt ont och ger en panik rent ut sagt :( så Apoteket har vart mitt fokus idag för inhandling av medicin för magen och hoppas det släpper snart :/ annars har det vart vila o ännu mer vila för att komma ikapp :) 

Imorgon ska Tyra till Habliteringen och LEMO igen! Vart uppehåll 1månad för intensiv träning hemma och då imorgon återkoppling och träning men det tar resursen då jag ej får bära o kånka :( 

Idag blev även studsmattan bestämd och Tuwa är överlycklig!
Blev den näst största så kommer troligen täcka hela tomten.. Men men 


Denna blev det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0