Mys

Onsdag redan, alltså jag hinner inte me här :) 

Idag hämtade jag kidsen redan 13.45 då vi skulle en sväng till mamma och Tyra skulle vara kvar där små Tuwis hsr ridning:) 
Idag var det teori och den bjöd på sadelvård ( tack o lov få jag ej är riktig ok i magen, svårt att springa ) 
Dom fick tvätta och smörja in sadeln! Och Tuwis fick tummen upp :) Duktig tjej ! Efter det blev det me liten sväng till stan för att inhandla student present till min kusin som tar studenten snart! 
Skönt och ha det gjort annars blir det så stressigt när man är sent ute:) visste vad ja skulle ha så gick snabbt och enkelt :) 

Nu ikväll kom lillebror och fina Frida på en titt och vi bjöd på årets första rabarber paj, mumma kan ja lova :) 
Och denna lilla godbit är så förtjust i sin morbror/gudfar och likaså i Frida! Hon ska gärna vara i knät på dom båda och hon ropar på Robin hela tiden! 😍 
Och likaså Tuwis och Frida kommer så bra överens! Hon är helt fantastisk denna tjej😍 bra fynt bror ❤️
Lagom när dom skulle åka hem så var Tyra klar med sin välling och ropade direkt efter Robin så kan och Frida gick självklart in och pussade Tyra godnatt. Smälter sötdöden 😍

Tack för en mysig stund och se och hoppas vi förvecklar det vi pratade om :)) 

Hoppas ni haft en bra dag 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0