Vardag igen

Resan hem gick bra, vi stannade i Borås och på Åhaga outlet Nelly outlet :) mycket folk, mycket kläder och annat!

Vi var hemma runt 16.30 och kom hem till två trötta barn.. Den lille var över trött och även hungrig så inte fanns det mycket som gjorde henne glad! Men vi gjorde hemma gjord pizza och hon åt massa så blev något bättre innan sängen 😁 Lill skrutta!

Nu sover båda barnen och jag hsr städar av huset och satte mig precis i soffan framför Mästsrnas mästare och ska snart ta min innohep spruta två dagar kvar! 
Har fortfarande väldigt ont i operations såren och det ena är lite svullet så hoppad det lägger sig snart..! 

Nehe återgå till tv:n och sprutan då ;) 

Hoppas er helg vart kanon som min!
En helg full av kärlek ❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0