Vårt älskade Göteborg

Denna stan gör något med en som inte går att beskriva! 
Både jag och Mogge älskar att vara här.. 

Vi åkte hemmifrån vid 11.45 tiden då farmor kom och tig hand om barnen! Dom skulle ner till kanaldagen i Berg och sedan till solsidan och ha det skönt !
Vi åkte från solen till regnet men men Göteborg är alltid Göteborg! 
Vi åkte direkt mot Kungsbacka och freeport där det blev en hel del shopping som vanligt :) 
Innan vi begav oss in till smeten och checkade in på hotellet Grand Hotel Opera och till våran stora förvåning hade jag visst bokat junior sviten 😍 härlig utsikt, stort rum och bara helt jäkls perfekt! 
Vi gick ut ek sväng i nordstan och lika så här shopping jag hittade ett par jeans som jag på kvällen redan hade ;) 

Vid 20.00 tog vi en promenad till Manjana och åt tapas i nyrenoverade lokaler och en meny som inte går att slå! 
Blev först ett glas champagne i baren innan vi satte oss till bord! 
Och som alltid är mogge ivrig och ska ha det mesta så 14 rötter beställdes in (OMG) det va liksom fullt på bordet ;) men herregud sp gott det är! Allt fick vi i oss men man va mötte än någonsin 😉hahaha 
En mysig lång promenad genom avenyn och mot hotellet gjorde susen!

Nu morgon snart frulle sedan shopping och mys nere på stan innan hemförd!

Kidsen hemma har det kanon med farmor och Kjell ❤️

Frulle tajm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0