Du är fantastisk

När vi väl kom hem inatt var både jag o mogge slitna! 
Jag var väldigt matt och tagen efter dessa smärtutbrott... Att ha sådan extrem smärta i flera timmar är fruktansvärt tufft! Usch!
Men natten var svår att komma till ro och verkligen somna! 
Ja va orolig att smärtan skulle komma tillbaka och så fort jag rörde mig gjorde det ont ! 
Jag hade hoppats på att må bättre idag men det gör jag inte! Så mogge fick idag vara hemma då det är studiedag på skolan och dagis och så synd om barnen om inte mogge hade vart hemma och hittat på saker med dom!

Jag har legat typ i soffan hel dagen, sovit från och till! 
Mogge jag vart fantastisk, han åkte iväg med barnen på fm dom åkte och köpte nya gympakläder till Tuwis som hon ska ha på lördag på dansuppvisningen! Sedan fick båda barnen även två tröjor mogge köpte sig en jacka o två t-shirts!
När dom kom hem så glade hb mat, städade, hängde in tvätt och tvättade en ny maskin, gjorde läxa med Tuwis och bara gjort den dag kanon :) tack älsklig❤️

Nu sover kidsen, mogge o ja kollar sjävklart på fotbollen! Hejja Sverige! Än så länge står det 0-1 till Sverige :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0