Fredag

Dan före dopparedagen🙈 imorgon blir jag gammal ;) hihi 

Idag har jag inte gjort så mycket , vilat och verkligen bara tagit det lugnt och försökt återhämta mig! 
Jag har tagit mig ork till att plantera två blomsterarrangemang och även tagit fram adventsljusstaken som nu pryder köksbordet så fint 😍

Ja snö idag me då, något jag inte tycker om:/ där emot älskade barnen snön! Tyras reaktion när vi gick ut och hon upptäckte snön va helt fantastisk :) lycklig unge ❤️

Idag/kväll har Tuwis vart på disco och innan det va hon hos Ebba och åt tacos och dom gjorde sig fina :) 
Mogge hämtade hem alla kids för 1h sedan ungefär! 
Medans Tuwis va och roa sig så åt vi mat (äntligen fick jag i mig mat utan att magen protestera ) wihoooo och sedan så myste vi i soffan med Tyris ❤️

Nu ska ja njuta sista timmarna jag är 29åring innan jag tar klivet över :/ 

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0