Min helg

Igår kan man säga att det var full rulle på jobbet.. Kom till en tavla full med födande kvinnor och det va lite stressigt i luften.. Men efter lite organisering ordnade det upp sig och när vi stämplade ut och hem vid 21.30 lämnade vi en väldigt fin tavla :) 
Kom hem och däcka rätt omgående kan ja lova.. 
Klockan ringde 05.50 för mer jobb och ögonen gick i kors kan ja lova.. Usch va trött jag var ... 
Blev en betydligt lugnare dag på jobbet.. Efter jobb blev det ett stop o inhandling av en skjorta jag troligen ska ha på min 30 årsfest som är snart :) längtar till festen för den kommer bli så grym .. Men lite jobbigt är det att ta klivet över till 30 😁 men men .. Funkar nog det me.. Hoppas jag ;) hihi

Ikväll har vi ätit gott och myst massa 😍 älskar det.. Familjekvällar är dom bästa 😍 

Nu snart sova då ögonen snart inte orkar hålla sig vakna :) 

Godnatt på er 




Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

trots den självklara stressen låter det så mysigt med en tavla av födande kvinnor!
Gah! Jag fyller också 30 snart - läskigt!

2015-11-15 @ 08:30:15
URL: http://mammamaria.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0