Torsdag

Denna vecka har väl bara sprungit iväg, lr?
Igår var vi på utbildning hel dag på ekoxen... God mat och fika med underbara kollegor ❤️ Mycket prat om framtid och vår mål och flytten till nya förlossningen ... Som vi längtar ❤️😍

Kvällen bjöds på hemma mys med kids och bara landa i allt och mysa ❤️

Idag va det jobb igen och jag har vart med på en tvillingförlossning:) helt otroligt underbart och fantastiskt 😍 vilken upplevelse... Magiskt! Det är världens bästa jobb jag har... Underbart!
Har även idag fått satt min första pvk :) och lyckades för första försöket, klapp på axeln :) stolt som få ;) hihi roligt ! 
Kanske bli syrra ändå ;) 

Nu sängen klockan ringer 05 för jobb igen! 

Lite bilder på lite nytt som tillkommit i behrendtz HOME ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0