Tyras 3 års dag

Igår va det Tyras tre års dag.. Och oj vad firad hon blev :) 
En snabb visit på dagis igår medans jag va på US för provtagning och då firade dom henne med sång och present :) 
På eftermiddagen så fick Tyra öppna resterande paket ( hon fick tre st på morgonen) när pappa och Tuwis var hemma!
Och då fick hon:
* gitarr
* babblarna böckerna
* kläder
* leksaker till lek köket mm

Den bästa presenten var nog gitarren för sen har hon spelat på hela tiden :)
Då min lillasyster fyller samma dag n så åkte vi dit på kvällen för fika och fira henne :) 

Idag lördags började med att jag har inte sovit något inatt så min mage (crohns) spökar har så ont och är helt uppblåst i magen så sömn kan man glömma! Trots smärtstillande fick jag ingen sömn :( Tuwis vaknade 06,30 och levde rövare på sitt rum så slumra då var inte lätt! Tyra vaknade vid 8.30 och mogge hämtade henne och la henne hos och och hon somnade om så gott mellan oss och Tuwis hade satt på tv så det blev lite tungt och jag kunde slumra lite till 10 då Tyra vaknade igen :) skönt 

Upp för frulle och förberedelser inför kalas hela dagen ! 
Vi städa, ficka med cupecakes och hämtade tårta innan gästerna kom vid 14.30:)
I år var vi här hemma (brukar vara i lokalen) men vi fick plats och kalaset blev lyckat som alltid ;) 
Tyra fick massa fin presenter lite var:

* alla babblarna figurern i mjukis djur
* nya babblarna figurerna
* stora plus plus
* saker till lek köket
* present kort
* puzzel
* massa fina kläder 
* böcker
* pengar 
* pyjamaser mm

Tack alla för allt Tyra fick hon är bortskämd om något ;) 
Hihi

Efter kalaset stannade bästa bror och Frida på middag, tacos!
Barnen älskar Frida och Tuwis avgudar henne :) 
Dom har lekt och lekt och Tyra har kört med Robin för fulla muggar! :) bästa morbror/gudfar man kan ha. ❤️
Tack fina ni för ikväll 

Nu snart sängen efter film mys med min älskade man.. Imorgon väntas dans med Tuwis och på em kommer min faster för att fira Tyra :) 

Hoppad ni alla haft en bra lördag 
Hopps nu på sova inatt :/ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0