Krigare

Dagen började sådär, hela denna dag har vart sådär:( 
Jag vet inte vad det e med mig, mitt humör är på botten,tålamodet är sämre än någon sin, min stubin tar slut snabbare än tidigare! 
Jag stör mig på allt känns det som!! Stör ihjäl mig på mig själv att jag är så här, är trött 24:7 och det tar kol på mig.... 
Framåt eftermiddagen begav vi oss iaf inåt stan och tandläkaren med Tuwis!
Och i väntrummet då vi var lite tidiga lekte tjejerna för fulla muggar och fick dom flesta där att le och skratta :) 
Väl inne så hoppa Tuwis upp i stolen och vi pratade lite innan det var dax att ta bilder på tänderna då fick Tyra o ja gå ut!
Tyra va nyfiken på allt kan ja lova men när vi åter fick gå in i rummet så satte jag henne i fönstret så fick hon kolla på alla bussar o tåg (tandläkaren ligger precis vid vårt resecentrum) då va Tyra nöjd och dom kolla lugnt o stilla kolla Tuwis tänder och dom var nöjda! 
Inga hål och allt såg bra ut! Dock har hon glugg och det pga att hemmet läppband går så långt ner ( jag hade precis likadant och fick klippa bort det vid ca 9 års ålder) så det ska vi kolla på om 1 år... 
Stolt mamma och en stolt Tuwis som va då duktig ❤️ 

Nu ikväll har jag och mogge vart i Norpan och jag har lagt mig under nålen 😁 en liten tatuering blev det men så betydelsefull för mig ❤️

Nu greys och mys med mannen 😍







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0