Mys lördag

Kidsen sov till 8.45 imorse, så skönt! 
Dock inte lika skönt va det att det inte finns någon värme i huset... 
Is kalla golv och det svin kallt.. Som tur va skulle vi iväg och hoppades på att värmen skulle ha kommit tillbaka när vi kom hem:/ men icke! Jag ringde Riksbyggen omg och fick till svar att en värmepanna hade gått sönder så alla hushåll på Björkliden har inga fungerande element och dom jobbar på problemet att få fram en ny... Hur längst det tar vet som inte .... 

Dagen iaf började vi på ikano för mogge skulle klippa sig och jag hade mål att köpa jeans till Tuwis och vi hittade ett par som hon gillade skarpt, tummen upp! Hon satte på sig dom direkt vid hemkomst :) hoppas det fortsätter bara då hon inte hittar något fel på dom... 
Efter det åkte vi till ljungsbro och gästade Siv och roland.. Fika och mys som vanligt, tack:) 
Nu är vi Hemma och täby ljus i hela huset och vinet är upphällt och maten är på börjad:) 
Vlir karré, potatis kaka, pepparsås och god sallad:) mumma innan mello börjar 😍

Vill inte att denna lördags ska ta slut:/

Hoppas ni alla haft en lika bra lördag som ja :)




Kommentarer
Postat av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

mysigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0