Tisdag redan ..

Tisdag redan, vad tiden och dagarna springer iväg... Igår jobbade jag kväll och det va fullt upp hela passet kan ja lova, o det kändes i ben o fötter imorse när ja vaknade.. Idag jobbade jag oxå kväll och då har det vart jätte bra.. En förlossning har jah njutit utav ... 

Två kvällar på raken gör att jag inte hinner träffa barnen så mycket och framför allt inte Tuwis :( 
Så idag hade hon svårt och somna och kom ner till mogge o va jätte ledsen för att hon sakna mamma... Hela mamma hjärtat värker :( usch! Älskade barn..<3
Så nu ligger jag är hon henne i vår säng och här ska hon sova gott i natt❤️mammas älskling! 

Nu ska ja försöka sova är så trött då Tyra vakna kl 06 imorse, så detta dygn har vart långt (van att hon sover till 9.00 ca) imorgon ledig dag, och ridning med Tuwis!
På torsdag är jag oxå ledig och då ska vi åka och pussa o krama på mitt gudbarn 😍längtar ❤️ 

God natt på er 

Mina finaste ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0