Lite nere

Ja...vet inte vad ja ska skriva...

Har kommit in i en period igen, där det är mycket gråt, och trötthet...
Vet inte vad det beror på riktigt, har kommit krypandes nu dom senaste två veckorna...det har vart lite jobbigt..
Önskar ibland (rätt ofta) lite mer avlastning på kvällarna..
Blir helt galen på att jag inte riktigt att sätta fingret på vad det är som får mig att må så här, va nere, ledsen...
Mycket kanske har med att göra att jag inte riktigt har kommit in i detta med att Tuwis är mjölkproteinallergisk, det har vart att vända upp och ner på allt.. Jag får inte äta nått med några mjölkprodukter överhuvudtaget, minsta lilla mjölkprodukt jag får i mig så får hon jätte ont i magen och får utslag.. Inget skoj, så ja har ändrat min kost helt och hållet... har hittat andra alternativ men det smakar pyton.. havrebaserade saker... Ingen höjdare men vad gör man inte för sida barn.. Jooo ALLT!!!

Men det är tur att jag har min egna lilla prinsessa som fyller mitt liv med kärlek, glädje och lycka...!!!!! Kan inte beskriva hur mycket jag älskar henne.. Skulle nått hända henne så vet jag inte vad ja skulle göra.. Kan dö för min Tuwis... Att vakna varje morgon med att höra henne ligga och prata och skratta, dagen kan inte starta bättre!!!!!
JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Sanna

aa stackare verkar jobbigt att byta hela sin kost men det är sant som du säger, vad gör man inte :)

2008-06-18 @ 17:02:33
URL: http://sannahenefelt.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Hej Tjejen! Ja ibland är det tufft att vara mamma, och samtidigt bara få vara sig själv. Som du säger det är ju de små härliga underverken som gör allt värt det. Hoppas du mår bättre snart igen.

Stor kram!

2008-06-19 @ 20:11:42
URL: http://sandraec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0