Inredning

Jag har hittat massor fina saker som ja vill köpa men man kan ju inte köpa allt, eller hur??? Även att man vill,, Men nån gång inom den snara framtiden kommer dom finnas i mitt hem.. :)

Smak prov säg vad ni tycker:



Äntligen har vi hittat en lampa som vi gillar båda två, Den ska va i trappen... Fin va?
Från IKEA..



Denna poster hittade ja på näter på perliving.se
Tänkte ja skulle beställa en och rama in och ge Mogge på våran 7 års dag, tror ni han blir glad?



Hur fina är inte dessa stenar? Även dessa från Perliving.se






Nehe, dax att hoppa i sängen, karl väntar.. :P Det är ju en dag imorgon me.. Sov Gott Allihoppa!!!



Kommentarer
Postat av: Fastra di

Allt är verkligen jättefint och ja, jag tror nog han blir superglad för postern! =)



Ska gå in och kika lite jag också! Hihi!



puss på er!

2009-07-08 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0